Generujemy firmware do hulajnogi Xiaomi M365 Pro 1.5.5 / 1.6.0

Generujemy firmware do hulajnogi Xiaomi M365 Pro 1.5.5 / 1.6.0

Zapewne wiele osób zastanawia się jak samodzielnie wygenerować zmodyfikowany soft do hulajnogi Xiaomi M365 Pro lub po prostu M365 z zainstalowanym wyświetlaczem od wersji Pro.
Osobiście posiadam hulajnogę M365 z zainstalowanym wyświetlaczem do Pro.

W tym poradniku posłużę się tym generatorem: GENERATOR FIRMWARE M365 PRO

Dostępny generator w Polskiej wersji – https://emkowo.pl/generator-firmware-xiaomi-m365-pro/

Co oznaczają poszczególne opcje?

Presets
Są to gotowe konfiguracje przygotowane przez różnych “moderów”, ustawienie Default jest ustawieniem fabrycznym jakie posiada każda hulajnoga wyjęta z pudełka. Za ich pomocą można się wzorować generując własne ustawienia.

Base version of your firmware
Jest to wersja na której będziemy bazować generując nasz soft. Na dzień dzisiejszy najbardziej stabilnym jest 1.5.5, oczywiście nic nie szkodzi aby wygenerować nowszy i w razie czego wrócić do wersji 1.5.5. Osobiście testowałem wersję 1.6.0 w zwykłej emce z zainstalowanym LCD od Pro i włączenie lampki powodowało wygaszenie wyświetlacza – powróciłem do 1.5.5.

KERS min speed
Ustawienie wpływające na to, do jakiej prędkości ma działać KERS.  Na dzień dzisiejszy ta opcja nie jest jeszcze stabilna w żadnym z generatorów i ograniczenie KERS’a wiąże się także z utratą hamowania silnikiem przy użyciu dźwigni hamulca – hamuje tylko tarcza. Proponuje nie zmieniać tej opcji i zostawić ją niezaznaczoną. Jeśli chcemy całkowicie wyłączyć KERS i hamowanie silnikiem wpisujemy 40.

Maximum speed in Sport mode
maksymalna prędkość w trybie sport, jeśli chcemy jechać 32km/h wpisujemy 33. Nie należy przesadzać z prędkością bo hulajnoga nie pojedzie więcej niż 31-32km/h – jeśli ustawimy np. 35 stracimy płynność bo przy maksymalnej prędkości hulajnoga będzie się rozpędzała i zwalniała – uczucie szarpania silnikiem.

Change currents in Sport mode
oznacza to jakie moce będą dysponowane w trybie Sport
Sport max phase current – Maksymalny prąd silnika w trybie Sport
Sport max battery current – Maksymalny prąd baterii w trybie Sport

Przeliczanie wartości:
Sport max battery current: (51575/oczekiwanamoc)*17000
Sport max phase current: (mocbaterii-obliczonawyżej)*(wartość między 2.0-2.5)

np. moje ustawienie (dla mocy 800w) to:
Sport max battery current:(51575/32237)*17000=~27200
Sport max phase current: 27206*2,2=~60000

Zestawienie wartości parametru silnika z mocą:

51575 – 500W
46886 – 550W
42979 – 600W
39673 – 650W
36839 – 700W
34383 – 750W
32237 – 800W – najwyższa bezpieczna moc
30338 – 850W
28653 – 900W
27145 – 950W
25788 – 1000W

Current raising coefficent
Ta opcja wpływa na przyspieszenie, ile prądu ma zostać zastosowane na pojedynczy krok silnika mA/krok. Wartości od 100 do 2000.

Maximum speed in Drive mode
maksymalna prędkość w trybie Drive, wg upodobania. ja ustawiam na 25 km/h czyli wpisuje wartość 26

Change currents in Drive mode
Liczymy tak samo jak wyżej dla wybranej mocy, proponuje po środku między ECO a SPORT. Osobiście mam na 650W (moce silnika 48620/22100).

Maximum speed in ECO mode
maksymalna prędkość w trybie Eco, jeszcze nie zhackowane myślę że i tak nie potrzeba więcej. W różnych wersjach generatora występuje różna wartość.

Motor start speed
przy jakiej prędkości ma startować silnik, domyślna wartość 5km/h, ja jeżdze na 2km/h. Silnik zużywa najwięcej prądu przy rozpędzaniu, im wyżej tym oszczędniej.

Patch brake lever params?
poprawa sprawności hamulca (hamowania silnikiem) przy użyciu dźwigni,

Lever virtual limit (1-130) – wirtualny limit dźwigni
Courant Minimum – prąd minimalny
Courant Maximum – prąd maksymalny

Nie znam bezpiecznych wartości dla tego ustawienia, w popularnych modyfikacjach podnoszą te wartości do 115/8000/50000 , sam zastosowałem takie ustawienie i nie doświadczyłem negatywnych skutków, mocniejszego hamowania też szczególnie nie odczułem. Na podstawie swojej wiedzy mogę się domyślać, że ustawienie zbyt dużej wartości maksymalnej może skutkować zbyt mocnym ładowaniem baterii i przyczynić się do jej szybszego zużycia.

Motor power constant
ustawienie wyłączone w tej wersji generatora. Funkcja powoli przechodzi do lamusa, straciła sens w przypadku korzystania z 3 trybów Eco/Drive/Sport. Zmiana tej wartości podnosi wszystkie tryby do jednakowej mocy, zdecydowanie lepiej ustawić moc indywidualnie dla każdego trybu. Wywodzi się z generatora dla zwykłej wersji, w której podnosiła moc dla trybu normalnego.

Cruise control delay
po ilu sekundach trzymania dźwigni w jednej pozycji ma zostać aktywowany tempomat, fabrycznie 5 sekund, nie ruszam

Boot with Eco mode
uruchamianie hulajnogi w trybie Eco

Battery saving voltage threshold
przy jakim napięciu hulajnoga ma wejść w tryb Eco, ustaw na 30 aby wyłączyć. Osobiście nie ruszam tej opcji dla zdrowia baterii.

Battery voltage limit
nie zmieniamy jeśli mamy oryginalny pakiet (43v), korzystamy tylko gdy zmieniamy pakiet na 12S.

Remove charging mode 
wyłączenie trybu ładowania, tylko w przypadku podłączonego dodatkowego pakietu

Change ESC<->BMS baud rate to 76800
w przypadku wymiany BMS na kompatybilny z 76800, fabrycznie nie ruszamy

Wheel speed multiplier
obwód kół, zmieniamy jedynie przy zmianie na 10″ aby wyeliminować przekłamanie prędkości – wartość dla 10 cali – 315. Póki co opcja nie aktywna – nie stabilna.

Link do pobrania oprogramowania wygenerowanego przeze mnie, według wartości podanych w tym poradniku (800w sport, 650w drive): SOFT1.5.5-EmkowoV2

Po wybraniu indywidualnych ustawień klikamy przycisk „PATCH!” i zapisujemy plik .zip na telefonie, a następnie wgrywamy go do hulajnogi za pomocą aplikacji M365 DownG (nie rozpakowujemy)

Jeśli masz jakieś wątpliwości, uwagi co do poradnika – napisz w komentarzu! 🙂

  • Doposażenie w LCD od M365 Pro i modyfikacja softu 1.5.5 - Akcesoria do Xiaomi M365, modyfikacje, akcesoria - sklep wysyłkowy Odpowiedz

    […] Szczegółowy poradnik dotyczący generowania firmware – link […]

    2 lipca 2019 at 14:49
  • Mariusz Odpowiedz

    Czy te twoje ustawienia w tym poradniku są można powiedzieć nie obciążające jakoś za bardzo silnika i baterii?? Po tym modzie jaki masz realny zasięg

    9 lipca 2019 at 23:37
    • admin Odpowiedz

      Porównując stare ustawienie 32237 – 800w na którym jeździłem mając zwykły wyświetlacz, prądy po przeliczeniu dają słabsze przyspieszenie także myślę że bez problemu.

      12 lipca 2019 at 16:52
  • Damian Odpowiedz

    Przeliczanie prądów (bądź stałej w starszych generatorach) jest strasznie upierdliwe, więc stworzyłem prosty kalkulator zarówno dla starszych wersji generatorów bazujących tylko na stałej mocy jak i dla nowszych, w których trzeba podać prądy baterii i silnika. Posługiwanie się kalkulatorem jest proste – wystarczy przesuwać suwak “Power constant” i dla uzyskanej żądanej mocy przepisać wartości prądów po prawej dla nowszych generatorów, lub wartość obok suwaka dla starszych generatorów. Drugi suwak to mnożnik prądu silnika stosowany we wzorach – niestety nie znam dokładnego wpływu tej wartości na osiągi – generatry podają, by ta wartość była pomiedzy 2,0 a 2,5 choć fabryczne ustawienia korzystają w przybliżeniu z mnożnika 1.9. Przeliczenie stałej na moc w watach jest “na oko”, nie znalazłem dokładnego wzoru, ale zgadza się z tabelkami zamieszczonymi na internecie 🙂

    https://jscalc.io/calc/22efSSO38fHYJcTJ

    18 lipca 2019 at 21:48
  • Kamo Odpowiedz

    Jeśli chciałbym wrócić do oprogramowania 1.5.5 mając 1.6.0 to co musze zrobić ?

    19 lipca 2019 at 15:15
  • Marek Odpowiedz

    W końcu spójna polska stronka o naszych eMkach. Brakuje mi jeszcze 10″ opon (z dętką, czy z zaworem bezdętkowym – bez znaczenia) – mod łatwy i dający bardzo dużo do komfortu. Ale do rzeczy.
    1) Parametry dźwigni hamulca niestety nadal pozostają tajemnicą. Bawiłem się limitem chcąc zmusić kontaktron (czy jak kto woli halotron) do wcześniejszego zadziałania, przy mniejszym wciśnięciu klamki, ale wydaje się, że zmiany są zauważalne tylko na pełnym wciśnięciu klamki. Mam nadzieję, że niedługo ktoś to logicznie wyjaśni.
    2) jesteś niekonsekwentny w tym co piszesz (z resztą jak spzjulien – przypadek?). Np. dla maksymalnej prędkości, tak jak francuz, piszesz o złym szarpaniu ale w generatorze prędkość ustawiasz tak, żeby szarpało 🙂 Do zmiany. No i w M365 Pro, przynajmniej u mnie, ten parametr ustawiam +3 a nie +1 tak jak w zwykłej eMce. Może u mnie jest coś nie tak, może ktoś z Pro się wypowie.
    3) Current raising coefficent zmień na 700mA. Szybciej dochodzi do maksymalnej mocy.
    4) polecam ustawić tryb D i S na tą samą prędkość (u Ciebie 35). Na co dzień jeżdżę 2x15km do prac., W normalny dzień w trybie D mniejsze przyspieszenie czyni jazdę bardziej płynną. A jak mam zły humor to S i banan na twarzy 😀

    20 lipca 2019 at 22:11
    • Bartos Odpowiedz

      Na ile ustawiać vmax bez szarpania? 38 włączając w te 38 już +3 ?

      Czy ten prąd 700 może być na 800 ?

      Ktoś sprawdzał i ma potwierdzone info odnośnie większej mocy czyli 850 , 900watt ? Wtedy będzie dochodziło do 1000?

      Podzieli się ktoś z Was bezpiecznym maks modem?

      10 listopada 2019 at 18:31
  • Marek Odpowiedz

    Aha, i jeszcze jedno. Jak zmieniasz prądy w trybie D, skoro w generatorach pole jest wyszarzone? Pozdrowienia 🙂

    20 lipca 2019 at 22:58
  • Michał Odpowiedz

    Witam. Super robotę robisz. Jedna prośba, zmień proszę możliwość zmiany parametrów trybu driver. W tej chwili nie ma takiej możliwości. Dzięki

    22 lipca 2019 at 22:29
    • admin Odpowiedz

      Na obecną chwilę nie jest to możliwe.

      29 lipca 2019 at 01:02
  • Piotr Odpowiedz

    Marku też mam pro i też ustawiam +3, przy ustawieniu 33km/h co by jechać 32, hulajnoga jedzie 29-30, również mam 800W na S a D standardowo tylko większa prędkość maksymalna. Patrzyłem nawet na zużycie energii nie ważne jaki tryb i tak dochodzi do 900W przy mocnym przyspieszaniu, stała jazda to zużycie średnio 600W. Jeżdżę codziennie 2x9km, po takim dystansie zostaje mi 30-40% baterii. Wracając z pracy (gdzie ją ładuje) osiągam stabilne 32km/h jednak następnego dnia startując od 75% baterii jedzie już max 30-31km/h

    26 lipca 2019 at 23:49
    • admin Odpowiedz

      Piotrze, to jest nie do uniknięcia. Podczas rozładowywania akumulatora spada napięcie co jest równoznaczne ze spadkiem prędkości. Jakiekolwiek oprogramowanie nie będzie miało na to wpływu. Jazda z maksymalną prędkością jest możliwa tylko na maksymalnie naładowanej baterii przez kilka kilometrów.

      29 lipca 2019 at 01:06
    • Jacek Odpowiedz

      Pomóżcie zawiesiła mi się m356 pro właśnie po wygraniu tego softa zrobionego gotowca co mam teraz zrobic nie pokazuje stanu na tego ani się nie wylancza świeci zero literą D i można włączyć blutek z aplikacji łączy się ale nic się nie da zmienić próbowałem rozliczyć baterię zresetować bts tą się świeci na niebiesko w bateri co mam zrobic

      14 czerwca 2020 at 01:18
  • Łukasz Piotrowski Odpowiedz

    To ja też podzielę się swoim rozwiązaniem do M365 Pro, może komuś się przyda.
    Punktem wyjścia jest oczywiście Emkowo800W, ale z paroma zmianami:
    1) Firmware 1.60 (działa OK i nic się nie dzieje).
    2) Start od 3.0 km/h (prędkość rozruchu silnika) – mniejsza szansa, że hulajka mi sama ruszy.
    3) Tryb D do 27 km/h (co daje realnie “przepisowe maksimum”, czyli 25 km/h) i używam go na chodnikach, wyboistym terenie, nieznanej trasie, slalomie między pieszymi itd. – płynniejsza jazda niż na S, a szybciej nie warto ryzykować.
    4) Współczynnik podnoszenia prądu zmienione na 700mA, szybciej się zbiera w “S”. Generalnie “S” używam tylko na znanych trasach, ścieżkach rowerowych, czy jak muszę wyjechać na ulicę – wtedy ładnie ciśnie 32 km/h i więcej nie trzeba.
    5) “Uruchom w trybie Eco” – gdyby ktoś niepowołany wskoczył mi na hulajkę, to daleko nie odjedzie. 😉

    29 lipca 2019 at 23:20
    • admin Odpowiedz

      Dzięki za opinię. Na bazie doświadczeń i sugestii postanowiłem wprowadzić kilka zmian do presetu Emkowo800W. Póki co wersja oprogramowania nie będzie zmieniona, spotkałem się z kilkoma uwagami co do 1.6.0, że hulajnoga szarpie przy mniejszym poziomie baterii czy coś tego typu. Na obecną chwilę 1.5.5 jest uważana za najstabilniejszą. Zmieniłem natomiast start, tryb D oraz współczynnik mocy.

      1 sierpnia 2019 at 00:41
      • Piotr Marek Kuriata Odpowiedz

        Mi też zawiesiła się po wgraniu gotowca,świeci D ,nie da się wyłączyć,po połączeniu z bluetooth wszystkie parametry N/A , kabel od baterii odpinany,reset hamulcem gazem włącznikiem próbowałem i nic
        Co pan na to powie panie admin?

        17 czerwca 2020 at 13:23
  • burned light Odpowiedz

    Witam. Posiadam wersje pro 1.6.0 czy mogę spokojnie wgrać soft 1.5.5? Da się zchodzic w dół?

    7 sierpnia 2019 at 08:35
    • admin Odpowiedz

      Tak, bez problemu.

      7 sierpnia 2019 at 08:37
      • Jacek Odpowiedz

        Pomóżcie zawiesiła mi się m356 pro właśnie po wygraniu tego softa zrobionego gotowca co mam teraz zrobic nie pokazuje stanu na tego ani się nie wylancza świeci zero literą D i można włączyć blutek z aplikacji łączy się ale nic się nie da zmienić próbowałem rozliczyć baterię zresetować bts tą się świeci na niebiesko w bateri co mam zrobic

        14 czerwca 2020 at 01:20
  • Kamil Odpowiedz

    mam informację od użytkownika pro, że po wgraniu moda emkowo 800 tempomat działa mu tylko w trybie sport? Czy ktoś spotkał się z takim problemem

    18 sierpnia 2019 at 12:09
  • Sławomir Maj Odpowiedz

    Jaki jest “motor power constant” dla modu Emkowo800W dla Pro z twojego generatora?

    19 sierpnia 2019 at 23:25
    • Sławomir Maj Odpowiedz

      Dodasz może też opcję sterowania manetką mocą zamiast domyślego prędkością? już w oryginalnym generatorze jest ta opcja

      20 sierpnia 2019 at 00:18
  • Tom Odpowiedz

    Pójdzie na wersji 1.6.1?

    30 sierpnia 2019 at 10:28
    • ZydJankielKrajowyWirtuoz Odpowiedz

      Właśnie próbowałem z iPhone wgrać (m365 downG), to leci flash … przelatuje i efektu zero

      2 września 2019 at 23:48
      • Misiek_r32 Odpowiedz

        Mam podobny problem. Pro z 1.6.8
        Wgrałem mkowo800i nic.mozna coś z tym zrobić?

        1 lutego 2020 at 13:39
        • Miklosz Odpowiedz

          Jak Problem z BLE to musisz najpierw wgrać niższy BLE (w necie znajdzie 0.72 wgrywasz tak samo jak emkowo800)

          10 marca 2020 at 12:49
    • Spider Odpowiedz

      Tak, 1.6.1 wgrałem bez problemu 800w i wszystko działa. Przy wadze 100kg lecę po płaskim 32km/h, nic nie szarpie, nawet z górki 35km/h 🙂
      Pozdrawiam

      8 września 2019 at 10:36
      • Krzystof Odpowiedz

        Rozumiem, że wygenerowany soft był 1.5.5 (zalecany) i został wgrany na wersję 1.6.1 i poszło? Chciałbym się upewnić bo dopiero co kupiłem M365 Pro i mam domyślnie 1.6.0. Z góry dziękuję za odpowiedź.

        16 października 2019 at 06:40
      • Rafał Odpowiedz

        Udało się wgrać? Zmieniłem BLE na 90. Przeleciało , wyświetliło done i zero zmian. Wersja 1.6.8. Jest jakiś sposób?

        8 lipca 2020 at 07:23
  • szyMarek Odpowiedz

    Jak działa tempomat w tym trybie? też jest niezalecany?

    1 września 2019 at 00:06
  • Tom Odpowiedz

    OK. emkowo800W poszło bez problemu

    4 września 2019 at 09:29
  • Tomek Odpowiedz

    Jaką prędkość max może osiągnąć wersja pro? Ustawiłem na 35km/h (czyli 38, bo o 3 więcej trzeba wpisać) i tyle poleciała. Ustawiłem 37 km/h i też tyle poleciała. Jest jakiś limit? Oraz czy coś się z silnikiem zadzieje jak się będzie latać z taką max prędkością?

    11 września 2019 at 08:55
    • przemek Odpowiedz

      jakie prądy ustawiłeś ?

      26 września 2019 at 13:18
  • bubu Odpowiedz

    czy jest mozliwosc aktywowania tempomatu przy 25km/h, bo zauwazylem ze po 2 sekundach momentalnie sie odpala jak jade ponizej 20km/h, natomiast powyzej musze albo cisnac na 30km zeby sie zalaczyl, nie ma nic pomiedzy

    12 września 2019 at 10:00
  • Mateusz Odpowiedz

    Hej wygrała mi się przez przypadek przez mi Home wersja 1.6.6 ,pójdzie mi wasze firmware 800w w wersji 1.5.5?

    12 września 2019 at 11:50
    • Wojtek Odpowiedz

      Hej, tez mam tekie oprogramowanie(1.6.6), udało Ci się wgrać 1.5.5?

      19 września 2019 at 01:24
  • Mateusz Odpowiedz

    Mam oprogramowanie w wersji 1.6.6 z mi Home,pójdzie mi wasze 800w w wersji 1.5.5,hulajnoga m365 pro

    12 września 2019 at 11:51
  • Night Rider Odpowiedz

    Ważę 95kg, przy emkowo800w i dystansie 20 km prawie ciągiem, wyłączając warszawaskie światła ledwo starcza bateria i strasznie się grzeje, przy około 15 km zapala się kontrolka temperatury. Zmieniłem na 650W, prędkość 35km/h (realnie 30km/h) jest mniej mocy ale mniej się grzeje (od około 18km zapala się kontrolka temperatury) i baterii trochę więcej zostaje. Poza tym jak jest bardzo ciepła to się nie ładuje. Jak ostygnie już się ładuje. Czy miał ktoś podobny problem?

    12 września 2019 at 22:36
  • Wojtek Odpowiedz

    Hej, tez mam tekie oprogramowanie, udało Ci się wgrać 1.5.5?

    19 września 2019 at 01:23
  • Dexen Odpowiedz

    Witam,
    Chciałem wgrać paczkę ale nie mogę sprawdzić wersji mojej emki :/
    Pobrałem aplikację M365_downG przez którą łączę się z hulajnogą ale nie mogę sprawdzić wersji przez co też nie mogę wgrać modyfikacji bo pisze żebym najpierw sprawdził wersję mojej emki .
    Jeśli wiecie co jest tego przyczyną to proszę o pomoc :>

    23 września 2019 at 23:25
  • Karol Odpowiedz

    Witam
    Czy wersje 1.6.6 w pro można modować?

    29 września 2019 at 13:10
  • Polski Kamień Odpowiedz

    jaki Maksymalny prąd baterii wytrzymuje płyta główna?
    pytam bo dołożyłem 10 ogniw do oryginalnej bateri
    + dorzuciłem dodatkowy pakiet 5S3P, chcę wyciągnąć z tej hulajki jak najwięcej no ale nie chcę spalić płyty głównej ktoś może wie ile amper?

    12 października 2019 at 13:00
  • XYZ Odpowiedz

    Xiaomi 365 Pro ver. 1.6.6 w jaki sposób wgrać moda? Dlaczego nie aktualizujecie poradnika? Było kilka pytań i zero odpowiedzi. To jest pomoc?????

    20 października 2019 at 17:53
    • admin Odpowiedz

      Nie ma jeszcze dostępnego oprogramowania 1.6.6 do przeróbek.

      21 października 2019 at 17:55
      • Kacper Odpowiedz

        A kiedy można się tego spodziewać?

        29 października 2019 at 21:01
      • Artix Odpowiedz

        Oczywiście że jest tylko bardziej skomplikowana jest zmiana softu ale da się. 2 dni temu wyjąłem z pudełka wersję pro z softem 1.6.6 dziś hulajka gania 35 km/h

        8 listopada 2019 at 22:21
        • Matej Odpowiedz

          Jak To zrobić, ja mam pro z 1.6.6

          11 listopada 2019 at 02:47
  • Marcin Odpowiedz

    Czy komuś działa poprawnie opcja zmiany mnożnika dla rozmiaru koła? Ja założyłem opony 10″ i na sofcie Emkowo800W (ale z przedstawiona maksymalną prędkością z 37 na 40) hulajnoga przy mojej wadze 90 kg osiąga stabilne 33 km/h na pełnej baterii. Czasami nawet chwilowo 34 km/h. Mnożnik mam ustawiony standardowy dla 8,5 calowych kół, czyli 345. Prędkość według GPS wynosi 35-36 km/h. Po zmianie mnożnika na zalecane 315 hulajnoga jedzie liczników tylko 30, a według GPS 32 km/h.

    21 października 2019 at 17:15
  • Adasss Odpowiedz

    Czy ktoś może mi wyjaśnić, czemu współczynnik podnoszenia prądu zmieniony na 700mA z 800mA (mniejszy prąd) powoduje lepsze przyspieszenie w trybie S?
    Czy ustawiając prędkość w trybie Drive na np. 33 kmh pozwoli hulajnodze rozpędzić się do 30 kmh tylko wolniej niż w trybie S, czy zbyt małe prądy to uniemożliwią?

    24 października 2019 at 22:24
    • michal Odpowiedz

      Tez sie nad tym zastanawiam ale nimt nie odpisuje w tej kwestii.

      21 listopada 2019 at 06:33
  • Bart Odpowiedz

    Uwaga , dziś mam aktualizację do 1.6.0 pro donwg i wczytuje wersję oprogramowania. Czas działać

    7 listopada 2019 at 16:27
  • Matej Odpowiedz

    Xiaomi 365 Pro ..moja ver. 1.6.6,,,czy jest jskis sposób by wgrać emkowo800 ?

    8 listopada 2019 at 07:40
  • Szymon Odpowiedz

    Witam,
    Mam problem z hulajnogą m365 pro wgrywałem kilka cfw dedykowane z małymi zmianami. Z jednym zostałem dłużej teraz chciałem wprowadzić kilka poprawek i podczas aktualizacji jest cały czas informacja sent rentry i po 15s anulowanie. Ktoś ma info co się mogło stać ?

    12 listopada 2019 at 15:18
    • Piotr Odpowiedz

      Witaj
      Czy udało ci sie rozwiazac problem z tym sent retry

      14 listopada 2019 at 20:08
    • Piotr Odpowiedz

      Witaj
      Udało Ci sie rozwiazac problem,bo mam taki sam.

      14 listopada 2019 at 21:29
      • Tom Odpowiedz

        Proponuje spróbować innym telefonem, bez podłączonych żadnych urządzeń bt

        8 lutego 2020 at 16:14
        • Jacek Odpowiedz

          Jak się odblokowuje hulajnoga w mi home

          14 czerwca 2020 at 01:24
          • Rafał

            Przeciągasz ekran w prawo.

            8 lipca 2020 at 07:49
    • Alzar Odpowiedz

      Hi all

      9 marca 2020 at 07:24
  • Artexik Odpowiedz

    Aktualizacja apki 365down.Sama się zaktualizował A nowa wersja tak dziwnie działa.Dwa Wyjścia.Obniżyć wersję ble do 090 074 albo wgrać starą wersję 365down.U mnie po wgraniu starej wersji wszystko śmiga

    14 listopada 2019 at 14:51
  • Piotr Odpowiedz

    Witam
    Ja tez mam send retry i anulowanie wer 1,6,0

    14 listopada 2019 at 19:52
  • michal Odpowiedz

    Witam wgralem emkowo800w ale na ustawieniu:
    5km/h kers
    36km/h realne 32-33km/h
    28km/h realne 25-26km/h
    18km/h realne 15-16km/h
    Prad wznoszenia 700mA/krok
    Start silnika 5km/h
    Max prad hamowania 50000
    Moja waga 80kg. Pozdrawiam

    22 listopada 2019 at 17:11
  • Artexik Odpowiedz

    Wgraj niższą wersję ble 090. 074

    24 listopada 2019 at 08:25
  • Bartek Odpowiedz

    Witam wgralem ble 072 od m365 wzamian za stockowy ble 100 do m365 pro-wiem zle zrobilem czy da rade softowo naprawic problem czy tylko st link?

    18 grudnia 2019 at 08:55
  • Piotr Odpowiedz

    Przy wersji 1.55 (GONKA( i BLE 072 wgrałem Emkowo800W.
    Po wyłączeniu hulajnogi już się włącza. Przez chwilę mruga tylko tylnia lampka ?
    Ktoś coś wie jak to naprawić ? :/

    20 grudnia 2019 at 15:06
  • Piotr Odpowiedz

    Dobra nie było tematu. Trochę przekombinowałem z BLE. Wgralęm wersję ze zwykłej M365. Wgranie odpwoiedniego BLE naprawiło problem 🙂

    20 grudnia 2019 at 16:58
    • Jack Odpowiedz

      Hej tez mam problem z sent retry na wersji 1.6.0 Możesz napisać jak udało Ci się zaktualizować PRO?

      26 grudnia 2019 at 22:49
    • Pawel Odpowiedz

      Podgrzewam temat. Dzisiaj próbował podkręcić jednoślad, mam ten sam problem opisywanych wyżej. Wersja oprogramowania 1.6.0. Prośba o waszą pomoc.

      6 marca 2020 at 10:59
      • dan Odpowiedz

        One …Must.. First .. downG flash Ble to version 90 for a pro. Before even trying to flash the Firmware. BLE is the bluetooth gate and it needs to be opened.
        Works perfectly on My 1.6.0 pro.
        Although did flash to FW 1.5.5.

        10 marca 2020 at 05:52
  • Marcin Odpowiedz

    Kiedy próbuję flashować przy pomocy m365_downg hulajnoga blokuje się, kilka rady send retry i kończy się próba na cancelled due to retry. Hulajnoga zostaje zablokowana aż do momentu odblokowania jej w mi home. Ktoś wie o co może chodzić?

    25 grudnia 2019 at 20:17
    • Jacek Odpowiedz

      Jak się odblokowuje hulajnoga w mi home

      14 czerwca 2020 at 01:24
  • Michał Odpowiedz

    Witam .. może zna ktoś odpowiedź dlaczego w m365 pro ver 1.6.1 ..pobrany generator 1.5.5 z emkowo przy flash bin powtarza cały czas sent retry i nie daje wgrac?

    11 stycznia 2020 at 13:26
  • Malcom Odpowiedz

    “Włącz algorytm sterowania mocą” – czy to ustawienie jest bezpieczne dla hulajnogi? Czytałem o przepalaniu się jakiegoś sterownika gdy podkręcimy hulajnogę za mocno. Jakie są moce dla trybów przy takim ustawieniu? Na “sucho” (podniesione koło) mam 34km/h w każdym trybie

    11 stycznia 2020 at 19:51
  • Blazej Odpowiedz

    Niestety nie działa mnożnik rozmiaru kół, hulajnoga przekłamuje prędkość po zmianie na 10 cali:/
    Macie pomysł jak to naprawić

    25 stycznia 2020 at 19:24
  • Marcin Odpowiedz

    Chyba pozostaje to zostawić i się nie przejmować. Ja próbowałem to zmieniać i też bez efektu. Pisałem o tym 21.10.2019. Jakie przełamanie masz? Ja na 10 calach i ustawieniach opisanych wcześniej wg licznika osiągam 33 km/h. Wg GPS jest to 35 km/h. Waga ~90kg.

    2 lutego 2020 at 11:50
  • Rafał Odpowiedz

    Dzień dobry, proszę o poradę. Moja 365 nagle postanowiła nie przekraczać 20km/h w trybie sport. W trybie eco jeszcze wolniej. Nówka sztuka – przejechane 40 km. Nie wgrywałem niczego. Po prostu tak się stało. Liczę na pomoc w tej kwestii.

    11 lutego 2020 at 21:38
  • dan Odpowiedz

    365 Tools (or dashboard…can’t remember which at this moment) app Has a dashboard toggle for 10″ wheels… use it ?

    23 lutego 2020 at 02:07
  • MIKLOSZ Odpowiedz

    Cześć wszystkim. Prośba o pomoc w sprawie “TUNINGU” emki 365 pro. Problem jest wcześniej opisany ale z postów wynika, że nie rozwiązany. Próbuje wgrać softa zgodnie z zaleceniami opisanymi powyżej, jednak w pierwszym pytaniu o wersje (CHECK VER) pojawi się:

    BMS VER: 126
    BLE VER: 110
    detected encoded BLE check version again

    klikam ponownie check ver prócz tego co wyżej pojawia się
    DRV Ver:168
    TOTAL km:….
    Total on time …..
    Total riding Time ….

    Następnie OPEN BIN (wybieram ściągnięty soft) i FLASH BIN (tak jak jest to opisane) pojawia się komunikat : cancelled due to retry

    Prośba o jakieś wsparcie merytoryczne. Z góry dzięki

    6 marca 2020 at 18:45
  • Jimmy Odpowiedz

    HERE IS THE 1 MILLION ADVICE: You FIRST must connect the Smartphone with the Xiaomi Mi Home App in order to run the Downgrade. (Because the Scooter must TRUST via BLUETOOTH the device that is going flash the firmware, and it happen when you add it to the Mi Home App. I Discovered that after frustrated tries with return message “Sent Retry” errors and NO auto disconnect after try using the m365 DownG, then after add to Mi Home IT WORKED ! So good luck for everyone with more torch and more speed !

    https://www.youtube.com/watch?v=cosEqeKwZ90

    14 marca 2020 at 22:28
  • dan Odpowiedz

    Doesn’t one need to First instal BLE 90 I (in Pro model) in order to be able to Flash FW to whatever ?

    15 marca 2020 at 19:04
    • MIKLOSZ Odpowiedz

      Yes . you must first upload BLE 0.90 or 0.72. Then everything goes ok. Maybe someone knows where you can take BLE 0.90 ?? The MIHOME application does not connect to the vehicle on a pre-loaded BLE 0.72.

      18 marca 2020 at 11:10
  • Krystian Odpowiedz

    Czy moze mi ktos pomoc przy wrsji 1.5.6 co musze zrobic najpierw,krok po kroku

    18 marca 2020 at 20:11
  • MAJMAJ Odpowiedz

    Hej Koledzy!
    Jaką wersję wgrać do wagi 52kg?
    Szukam jakiegoś bezpiecznego softu – nie wymagam jakiejś mega mocy.
    Pozdrawiam.
    Maja.

    1 kwietnia 2020 at 19:45
  • Leszek Odpowiedz

    Witam, czy ktoś pomoże?
    M365 pro V 1.6.1
    robię wszystko zgodnie z zaleceniami, hulajnoga wgrywa zmieniony soft np 1.5.5, dochodzi do 100%
    zakończone sukcesem. Hulajnoga sygnalizuje koniec (pip) ale nic się nie zmienia. wersja softu dalej 1.6.1 i wszystkie ustawienia nie ruszone 🙁

    24 kwietnia 2020 at 11:47
  • Przemek Odpowiedz

    Witam. Ostatnio zmieniłem soft na emkowo800 i wyłączyłem kers, ale nie mam zielonego pojęcia o tych ustawieniach dźwigni hamulca, więc nic tam nie grzebałem. Podczas zjazdu z górki próbowałem przychamować swoja emke pro i zaczęły się dziwne dźwięki jak by przeskakiwał prąd i od tej pory przy każdym hamowaniu taki dźwięk się wydobywa z przedniego koła, trochę mnie to martwi. Czy jest możliwość wyłączenia całkowicie kers nawet przy hamowaniu manetką ? Pozdrawiam

    19 maja 2020 at 20:09
  • mm Odpowiedz

    1.6.8 hulajnoga z marca 2020.

    1. Telefon z androidem, łączymy się przez ustawienia z hulajnogą.
    2. Ściągamy aplikację “M365 DownG” ze store. Dajemy apce wszystkie pozwolenia.
    3. Najpier wgrywamy BLE90 https://hackm365.com/x/BLE/BLE090_PRO.zip
    4. Connect > check version > open BIN (wybieramy ble90) > flash – czekamy, na końcu rozłączy nas z hulajnogą, jest ok.
    5. Connect > check version > open BIN (soft z tej strony 1.5.5 lub innny) > flash – czekamy, nie powinno nas na końcu już rozłączyć.

    Cieszymy się nowym softem

    8 lipca 2020 at 21:52
  • Marcin Odpowiedz

    Wszędzie w internecie piszą o tym, że aksymalna prędkość wynika z rezystancji uzwojeń i dlatego trzeba zmieniać napięcie zasilania by bardziej zwiększyć prędkość. Ja zauważyłem, że silnik rozkręca się bardziej, ale przy pełnej prędkości czasami czuje minimalne zwalnianie, tak jakby oprogramowanie starało się zmniejszyć nadmierną prędkość. Czasami czuje to zwolnienie przy 37 km/h i hulajnoga zwalnia do 36, a czasami zdarza się, że jadę jednostajnie 39 km/h. Szukałem na wszelkich światowych forach i nie znalazłem odpowiedzi. Ogólnie prędkość maksymalna waha się u mnie w przedziale 36-39 km/h na pełnej baterii.

    2 sierpnia 2020 at 15:18
  • Marcin Odpowiedz

    Oczywiście na 10 calowych oponach na ciśnieniu 3,5 bara. Gdyby ktoś miał problem z centrowaniem opon 10 z tego portalu, to podpowiadam, że trzeba napompować do ok. 5,5 bara i wtedy opony idealnie wskakują na felgę. Potem oczywiście obniżamy ciśnienie do 3,5 bara. Z tego co czytałem, jest to najwyższe bezpieczne ciśnienie dla tej opony. Informacja na brzegu opony też podaje max. 3,5 bara.

    2 sierpnia 2020 at 15:21

NAPISZ KOMENTARZ

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Translate »